قیمت ترازو

قیمت ترازو - ترازو - باسکول

قیمت ترازو

قیمت ترازو - ترازو - باسکول

انواع ترازو

انواع ترازو در دیجی اسکال در گروه های متفاوت ترازوی صنعتی ، ترازوی فروشگاهی ، ترازوی خانگی و ترازوی آزمایشگاهی ارائه شده و توضیحات در مورد ترازو ها برای راهنمایی بهتر مشتریان گرد آوری گشته تا با توجه به انواع ترازوی دیجیتال بهترین انتخاب را داشته باشند .

خرید ترازو به دلیل تنوع محصولی  ترازو و تفاوت های زیادی که در نوع مصرف  ترازو وجود دارد ، پیچیده می باشد و توصیه می شود قبل از اقدام به خرید ترازوی دیجیتال حتما از مشاورین دیجی اسکال مشاوره دریافت نمایید تا انتخاب درستی داشته و بر اساس نیاز کار خرید نمایید .

انواع  ترازو شامل توضیحات زیر می گردد :

ترازوی فروشگاهی : در فروشگاه ها از ترازوی دیجیتالی استفاده می گردد که مطابق با نیاز فروشگاه باید دارای فابلیت هایی باشد ، ترازو فروشگاهی دارای

ترازوی صنعتی : گروهی از ترازو می باشند که دارای بدنه ی مقاوم با کاربری متفاوت هستند که از جمله ی این ترازو ها می توان به ترازوی قطعه شمار اشاره کرد که دارای امکان شمارش قطعات بوده و در حین توزین ، تعداد قطعات را نیز شمارش می نماید .

ترازوی خانگی : گروهی از ترازوی دیجیتال می باشد که به شکل کاسه ای حالت معمولا تولید می گردد و برای استفاده در آشپزخانه ی منازل مورد استفاده قرار می گیرد از این رو به ترازو خانگی معروف می باشد .

ترازوی زیر پایی : گروهی از ترازو دیجیتال است که به شکل بدون عملک بوده و نمایشگر ترازو بر روی بدنه در حال نمایش است و روی نمایشگر با جنس بدنه ی ترازوی دیجیتال پوشیده شده است .

ترازوی فروشگاهی : گروهی پر فروش از ترازوی دیجیتال است که در فروشگاه ها مورد استفاده می گردد که تمرکز اکثر تولید کننده گان به دلیل حجم بالایی از فروش بر روی این  ترازو قرار گرفته است ، ترازوی فروشگاهی دارای تنوع بالایی است که پیشرفته ترین این ترازو ها ، ترازوی لیبل پرینتر است که همراه با تولید بارکد واقعی امکان هماهنگ شدن با صندوق فروشگاهی را آسان نموده است .

ترازوی آزمایشگاهی : گروهی از ترازو های صنعتی است که دارای دقت بسیار بالا و قدرت توزین مواد بسیار ریز گرمی را دارد ، ترازو آزمایشگاهی به صورت رایج دارای محفظه ی توزین است که تاثیر و دخالت هوای محیط ترازو را کاهش می دهد .

انواع ترازو در دیجی اسکال با ثبت قیمت ترازو جهت ایجاد فضای مقایسه برای انتخابی بهتر فراهم می باشد قبل از خرید ترازو با مشاورین دیجی اسکال مشاوره کنید تا با استفاده از تجربه ی کارشناسان انتخاب صحیحی داشته باشد .


 

ترازوی فروشگاهی ارزان

ترازوی فروشگاهی ارزان در دیجی اسکال با کیفیت بالا برای مشتریان در نظر گرفته شده است که برای خرید ترازو تمایل دارند مبلغ پایینی هزینه نمایند اما کیفیت ترازوی دیجیتال بالا باشد و  ترازو  بتوانند برای مدت مناسبی توزین انجام دهد ، برای این گروه مشتریان دیجی اسکال ترازوی دیجیتال کمری را پیشنهاد می نماید که برای کار با حجم پایین توصیه می گردد و دارای ظرفیت 30 کیلو گرم می باشد ، از ویژگی های برجسته ی ترازو دیجیتال معرفی شده دارا بودن دقت بسیار مناسب و واقعی یک گرم در ظرفیت 30 کیلو گرم توزین است و از سویی نیز ظاهر شکیل با کاربری بالا از مشخصاتی است که قیمت ترازو را بسیار مناسب می نماید .

قیمت ترازوی دیجیتال معرفی شده در قیاس کیفیت و عمر طولانی  ترازو  مناسب و ایده ال می باشد این ترازو دارای 4 حافظه ی مستقیم جهت ثبت کالا است و دارای سه نمایشگر جهت نمایش وزن ، قیمت و قیمت کل که مشتری می تواند محاسبه نیز با ترازوی دیجیتال داشته باشد .

ویژگی های ترازوی فروشگاهی ارزان مدل کمری علمک دار

    توزین دقیق با سرعت بالا
    ظرفیت توزین ترازو 1 گرم در ظرفیت 30 کیلو گرم
    سینی استیل تخت
    محاسبه ی وزن و قیمت اقلام
    ذخیره و ثبت قیمت کالا ها
    جمع چندین قلم
    باتری داخلی با امکان استفاده به مدت طولانی

دیجی اسکال مرکز فروش ترازوی فروشگاهی با برند کمری می باشد و از نظر کیفیت و عمر ترازو مورد تایید می باشد .

 

 

نمایندگی ترازوی پند

نمایندگی ترازوی پند یکی از امتیاز های دیجی اسکال می باشد که موجب تمایز دیجی اسکال در مقایسه با عرضه کننده گان ترازو پند می باشد ، دیجی اسکال نمایندگی رسمی ترازوی پند در زمینه ی فروش و خدمات پس از فروش ترازو است ، پس از خرید ترازو برای استفاده از خدمات پس از فروش و تعمیر ترازو دیجیتال در مدت گارانتی نیاز به ارتباط خریدار با نمایندگی  ترازوی پند  ایجاد می گردد و برای استفاده از تعمیرات ترازو با گارانتی به صورت رایگان نیاز به داشتن کارت گارانتی یا فاکتور خرید از نمایندگی است که در صورت نداشتن این مدارک ترازو فاقد گارانتی می گردد و تعمیر ترازوی پند با هزینه و موجب زیان خریدار می گردد .

ترازوی پند یکی از بهترین ترازوی دیجیتال در بازار مصرفی است که نزدیک به 20 سال در تمامی اصناف شناخته شده است ، استفاده از ترازو فروشگاهی ساده است از سویی نیز در پک خرید ترازوی فروشگاهی پند دفترچه راهنمای استفاده وجود دارد که امکان استفاده ی آسان تر را فراهم می نماید .

ترازو پند در صنعت ترازوی صنعتی ، ترازوی فروشگاهی فعالیت دارد و نمونه های بسیار مقاوم و شکیلی را ارائه داده است ، گارانتی ترازوی پند 14 ماه همراه با 10 سال خدمات پس از فروش ترازو است .

برای اطلاع از مدل های ترازوی پند  در قسمت محصولات ترازو ، دسته بندی مختص به ترازوی دیجیتال مد نظر را انتخاب نمایید تا با ویژگی های ترازو ها آشنا شوید .

 


قیمت ترازو

قیمت ترازو  یکی از آیتم های خرید ترازو است ، زمان خرید علاوه بر کیفیت  ترازو گزینه ی دیگری نیز وجود که برای خریدار اهمیت بالایی دارد که قیمت ترازو دیجیتال است ، خریدار بر اساس بودجه و نیاز با بررسی امکانات دستگاه اقدام به خرید ترازو دیجیتالی می نماید .

در برند های ایرانی ترازو محک و ترازو پند یکی از بهترین ترازو دیجیتالی ها هستند که دارای کیفیت بالایی هستند و در قیاس قیمت ترازو با کیفیت و ظاهر شکیل می توان قیمت دستگاه را بسیار مناسب معرفی نمود .

در صنعت ترازو دیجیتالی نمونه های بسیار زیادی هستند که با عنوان ترازو فروشگاهی و ترازو صنعتی در حال تولید هستند ، در این صنعت ، ترازو آزمایشگاهی دارای بالاترین قیمت است و تنوع برند و محصولات این مدل نیز از تمام نمونه ها بیشتر است و متاسفانه در ایران هیچ شرکت ایرانی وجود ندارد که اقدام به تولید ترازو آزمایشگاهی نموده باشد و تمام دستگاه های موجود در ایران در مدل آزمایشگاهی ساخت کشور های خارجی می باشد .

مزیت های خرید ترازو محک در گروه ترازو فروشگاهی از یک سو گارانتی معتبر 25 ماه و خدمات پس از فروش ترازو به مدت 10 سال است ، قیمت ترازو محک در قبال کیفیت و قابلیت های دستگاه به خصوص در مدل پرینتر دار بسیار مناسب است و کاربری ساده و امکان اتصال ترازو به کامپیوتر با کمترین هزینه از ویژگی های برجسته ی این دستگاه است .

مزیت های خرید ترازوی پند  در مرتبه ی اول عمر طولانی و مقاومت بسیار بالای بدنه ی ترازو می باشد و این مهم در گروه ترازو صنعتی بسیار بالا تر است ، گارانتی دستگاه پند به مدت 14 ماه همراه با 10 سال خدمات پس از فروش ترازو است .

در نمونه های دیگر ، اگر خرید ترازو بر اساس پایین ترین قیمت است میتوان ترازو چینی را معرفی نمود که دارای گارانتی و خدمات پس از فروش است ، قیمت ترازو چینی مورد تایید دیجی اسکال بسیار پایین است و با مقایسه ی قابلیت دستگاه و محاسبه ی قیمت خرید ترازو می توان گفت ، قیمت عادلانه و مناسب است .

 

 

لودسل باسکول استنلس استیل

لودسل باسکول استنلس استیل : باسکول ، ترازو با ابعاد بزرگ و ظرفیت بالا می باشد و برای توزین مواد و کالاهایی حجیم استفاده می گردد ، باسکول دارای بخش های متنوعی است شامل نمایشگر باسکول ، کیبرد ، بدنه ی فلزی ، برد ، پاور ، کفه ی توزین و لودسل باسکول می گردد .

لودسل باسکول در بهترین حالت از جنس استنلس استیل می باشد که نوعی استیل ضد زنگ است ، این استیل در برابر تغییرات محیطی مقاوم بوده و ضد خوردگی می باشد و این موجب می گردد تا لودسل باسکول پس از گذشت زمان طولانی حساسیت توزین خود را از دست نداده و مقاومت بدنه ی خود را در شرایط آب و هوایی گوناگون حفظ نماید .

استفاده از استنلس استیل در لودسل بیشتر در باسکول صنعتی به دلیل محیط استفاده از دستگاه کاربرد داشته و کمتر در باسکول فروشگاهی مورد استفاده قرار می گیرد

همانطور که در تحقیق زیر در رابطه با استنلس استیل ذکر گردیده است ، استنلس استیل با گرید های متفاوتی تعیین می گردد و بر حسب نوع و مقدار آنها مقاومت در برابر تغییرات محیطی ارزیابی می گردد .

استنلس استیل چیست؟

استنلس استیل یا فولاد های ضد زنگ آلیاژهایی بر پایه آهن هستند که شامل حداقل 10.5% کروم باشند . در این میان تنها تعداد کمی از آنها محتوی بیش از 30% کروم یا کمتر از 50% آهن میباشد ، خاصیت ضد زنگ بودن این فلزات بوسیله شکل گیری یک پوسته اکسید کروم بر روی سطح آنها میباشد که این لایه اکسیدی در حضور اکسیژن تشکیل شده و تقویت می شود .

Se Mo Ni Cu Ti Si Al Nb جهت بهبود خواص استیل افزوده می شوند ، لازم به توضیح است که درصد کربن این محصولات از مقادیر کمتر از 0.03% تا 1% قابل تغییر می باشد .

انتخاب نوع استنلس استیل در صنعت به عوامل مختلفی مانند مقاومت خوردگی ، خواص مکانیکی ، خواص حرارتی خواص شمیایی خواص تولیدی موجود بودن قیمت محصولات و... بستگی دارد که از این میان مقاومت خوردگی خواص مکانیکی و خواص حرارتی معمولا از مهمترین فاکتور ها می باشد .

انواع گرید های استنلس استیل

سری 300 یا استنلس نگیر ( غیرمغناطیسی یا نگیر )

آلیاژ اهن کروم نیکل با کربن کمتر از 0.1 درصد

سر ی 400 یا استیل بگیر( مغناطیسی یا بگیر )

 آلیاژ آهن کروم با کربن کمتر از 0.1 درصد

سری 300 و موارد کاربرد آن

304 رایج ترین گرید استنلس استیل است که همان 18.8 کلاسیک می باشد .

316 بعد از 304 رایج ترین گرید است و در صنایع غذایی و جراحی کاربد دارد به علاوه آلیاژ مولیبدن موجود در آن از فرسایش جلوگیری می کند همچنین بخاطر مقاومت زیاد در برابر کلر در مقابل گرید 304 در صنایع دریایی هم بکار میرود . 321 این گرید شبیه گرید 304 است با این تفاوت که  آلیاژ 321 به علت وجود ترکیبات تیتانیوم در آن مقاومت زیادی در برابر جوشکاری ندارد این آلیاژها به علت شکل پذیری عالی ، مقاومت در برابر خوردگی و جوش پذیری مناسب از پر مصرف ترین گروه استنلس استیل محسوب می گردند در شرایط تابیدگی همگی آنها غیر مغناطیسی می باشد .

سری 400 و موارد کاربرد آن

410 مقاوم در برابر سایش است اما در برابر خوردگی مقاومت کمی دارد .

420 گرید مخصوص کارد و چنگال قابلیت پولیش خوبی دارد .

430 گرید مخصوص دکوراسیون است به عنوان مثال در تزئینات داخلی اتومبیل کاربرد دارد قسمت اعظم استیلهای طرحدار با گرید 430 بگیر می باشد این گرید قابلیت شکل پذیری خوبی در درجه حرارت کم دارد و مقاوم در برابر خوردگی است .

استنلس استیل های مغناطیسی , دارای میزان کمی کربن بوده و کروم و مولیبدن به عنوان عناصر اصلی در این آلیاژ محسوب می گردد .

این گروه بوسیله عملیات حرارتی سخت شدنی نبوده و در کلیه شرایط مغناطیسی می باشند .

کاربرد ورقهای استنلس استیل در صنعت آسانسور و دکوراتیو

کلیه ورقهای استیل طرحدار در دو گرید 430 بگیر و 304 نگیر جهت پوشش بدنه , سقف و درب آسانسور در ضخامت های گوناگون در ابعاد مختلف و در رنگهای بسیار متنوع : نقره ای - طلایی -  آبی - مشکی -مسی - دودی دارای کاربرد بسیار ویژه و زیبا می باشد .